Honda vanbrodski motori
Konstantnim pomicanjem granica pružamo Vam sve više, bolje perfomanse, bolju iskoristivost goriva, više kontrole. Naše najnovije inovacije:
VTECTM – VARIABLE VALVE TIMING AND LIFT ELECTRONIC CONTROL (elektronska kontrola nad trajanjem i dužinom hoda otvaranja ventila pomoću bregaste osovine i sistema otvaranja ventila)
VTECTM sistem razvijen je za Honda motore visokih preformansi, a koji variranjem trajanja otvaranja te dužine hoda usisnih ventila omogućuje optimalan rad motora na niskim i visokim okretajima. VTECTM omogućuje bolji i stabilni okretni moment u širem rasponu okretaja što se osjeti kroz ravnomjerno i glatko isporučivanje snage u svim područjima okretaja.
POWER INTAKE AIR SYSTEM
Dizajniran specijalno za model BF250 Honda Power Intake Air System je prvi takav sistem na tržištu. Ovaj jedinstven sistem usisa zraka vuče hladniji i gušći zrak za izgaranje u cilindrez a razliku od standardnih sistema usisa, što motoru omogućuje bolju učinkovitost i razvijanje snage.
PGM-FI – PROGRAMMED FUEL INJECTION (programirano ubrizgavanje goriva)
Programirano ubrizgavanje goriva precizno kontrolira snabdijevanje motora gorivom pomoću napredne kompjutorske jedinice ECU (EngineControlUnite)i senzora postavljenih na raznim mjestima na motoru. Osigurano je lagano paljenje motora, trenutni odaziv na gas i superiorna ekonomičnost (BF 40-BF250).
ECOMO – ECONOMY CONTROLLED MOTOR (ekonomiziranje rada motora u režimu krstarenja)
Zaštićena tehnologija LeanBurnControlECOmo omogućuje rad motora na siromašnijoj smjesi u korist zraka nego određeno stehiometrijskim standardima. Senzori precizno doziraju smjesu u cilju najniže ostvarive potrošnje goriva kad plovilo krstari u glisiranju (BF40-BF250).